Wordt het een veteranenreis??

22 februari 2012 - Amsterdam, Nederland

Dat zal wel meevallen denk ik, want wij hebben er ook ontzettend veel zin in en zullen dan ook de ontberingen moeten meemaken. Van zandhappen tot auto,s uitgraven, van muggen doodslaan tot olifanten wegjagen !?!?.
Wij, Adri en Willem dus, zijn zeker goed voorbereid en zullen er alles aan doen om de reis tot een succes te maken ook al moeten we daarvoor in de bosjes onze behoefte doen, het snurken tot meen minimum beperken, de gevechten wie er mag rijden rustig oplossen.

Voor ons zal alles nieuw zijn maar hopen net als Debora en Frank te genieten van de natuur en schoonheid van de landen en hopen na bijna 4 weken met ontzettende goede herinneringen en bovenal weer gezond terug te keren in de Klundert.

De voorbereiding loopt voorspoedig en we beginnen in ieder geval niet onvoorbereid aan dit avontuur. En het wordt zeker geen veteranen reis zoals ik het in de titel heb gezegd, want dat kan niet, daar zijn we nog veel te jong voor.

Willem & A3

1. Wtwj:
    22 februari 2012
    Hi pa en ma. Spannend hoor! maar wel leuk! Heel veel plezier met alle voorbereidingen nog en dan is het nu echt aftellen geblazen maar eerst nog uit eten. Hi hi. Dikke kus. W en t