windhoek

4 april 2012 - Windhoek, Namibië

Tja dan zit het er bijna op. De laatste avond is aangebroken en we zijn wederom bij casa piccolo. Vanochtend lekker uitgeslapen (7u ben je gewoon op) en alles uitgezocht qua boodschappen. Gisteren hebben de dames alle tassen en rommel uit de auto gehaald en uitgezocht. We hebben veel weggegeven aan een vrouw met 2 kindjes de camping draait van kalahari bush breaks. Niet aan de eigenaresse maar aan een personeelslid. Pa en ik hebben de laro eens gepoetst. Al dat stof en die modder is er mooi vanaf. Vandaag rond 9u vertrokken en nog war souvenirs gekocht in Windhoek. Nu de vakantie eindigen zoals we zijn begonnen, namelijk met een flinke steak (kudu zebra of iets anders) bij joes beerhouse. Morgen de auto inleveren en beginnen aan de reis terug naar het verschrikkelijk koude Nederlandse weer. Groeten van zij die geen zin hebbev terug te gaan.

1. Chakke:
    4 april 2012
    Bijna thuis. wat is het snel gegaan zeg!
    We zien naar jullie uit!

Groetjes van zij die wel zin hebben om jullie te zien :)
  2. tante Corry Schreuders:
    4 april 2012
    Wat een belevenissen allemaal, om nooit te-vergeten maar, ook hier komt een eind aan. Van dit alles heb ik erg genoten. Een goede terugreis gewenst.
  3. Martine:
    4 april 2012
    Het was leuk om te reis mee te kunnen lezen! Ik snap helemaal dat jullie nog geen zin hebben om terug te komen toch een goede terugreis toegewenst!!
  4. Frank:
    4 april 2012
    Nog even een leuke anekdote, zitten we gezellig te wachten op de taxi, te discuseren over het 1\2uur dat deze te laat is, blijkt de klok een uur terug gezet te zijn....:D
  5. joriek:
    Hey afrikanen,

Wat gaan die 4 weken toch snel! Geniet van jullie laatste avond. Ik zie uit naar foto's film en jullie verhaal :-), een hele goeie terugreis gewenst.

groetjes!
  6. Maaike & Jaap:
    4 april 2012
    Voor ons thuisblijvers zijn de weken omgevlogen. Jullie komen in een andere wereld, Nederland geheten. Zaterdag eten jullie Chinees, toch weer heel Hollands. We zien uit naar het weerzien!
  7. Mija:
    5 april 2012
    Adri,Willem,Frank en Debora, Ank en ik wensen jullie veel sterkte toe met de terugreis(in het vliegtuig is het al koud),het uitstappen in Nederland en een goede verwarming toe in de auto en thuis. Daarna lekker slapen in eigen bed en dan zien we elkaar weer op 7 april.