bewogen lange reis

6 april 2012

Tja daar sta je dan. Ben je lekker op tijd weg uit Windhoek, heeft het toestel in Johannesburg een technisch probleem. Vertraging dus. Maar 5 uur. Daardoor wel de vlucht naar Düsseldorf gemist. Die gaat pas om 17.00uur. Dat word dus nog even doortrekken, want ik denk dat pas om 2300uur het aankomstbiertje open kan. Aankomst in Klundert wel te verstaan. Maar goed, nu nog even voor de verandering wachten op heatrow London. Weltrusten voor straks. Groeten van 4 zweetnegertjes.

1. Aart en Marleen:
    6 april 2012
    ooooh..hoe irritant! Maar jullie zijn al in de buurt...Jammer dat de Olympische Spelen nog niet begonnen zijn anders hadden jullie je daar nog kunnen vermaken! Nou, sterkte met wachten!!
  2. Ria Hartog:
    Da's balen zeg, wachten op een vliegveld lijkt duurt volgens mij altijd lang, zeker als je naar huis wilt!
    Ik hoop dat de rest van de reis goed verloopt!

Groetjes Ria
  3. Maaike & Jaap:
    6 april 2012
    Geduld is een schone zaak en de Chinees gaan jullie halen! Tot morgen...
  4. Hans:
    Niet gaan klagen hè! Een ieder krijgt wat hem toekomt... LoL! Ik ga op 23 mei 9 dagen naar Botswana voor o.a. zaken. Je kunt mee ;)
  5. Fam Looij:
    6 april 2012
    Hey, we haddden al op internet gezien dat jullie toch vertrokken zijn. Balen dat jullie de aansluiting gemist hebben! Vanavond in ieder geval heerlijk in je eigen bed slapen! Tot later!
  6. Corrie C:
    De allerlaatste loodjes.....succes en tot gauw!
  7. Chakke:
    6 april 2012
    Tja, je moet er wat voor over hebben om je liefhebbende familie weer in je armen te sluiten :)