Victoria watervallen

27 maart 2012 - Kasane, Botswana

Vanmorgen om 8 uur werden we opgehaald om met de taxi naar de vic falls te gaan.

We moesten eerst allerlei formulieren invullen voor de grensovergangen. de falls liggen namelijk in zambia en zimbabwe.

We dachten dat we naar de zambiaanse kant gingen. Bleek dat we naar de zimbabwaanse kant gingen. Hier waren frank en debora ook nog nooit geweest. Voor ons vieren iets nieuws dus. Alles was goed geregeld. We ontvingen weer de nodige stempels in ons paspoort. Daarna was het nog een uur rijden naar de watervallen. We reden door een nationaal park en onderweg zagen we olifanten, kudu en een groene mamba.

De watervallen waren schitterend. Groots en nat! Wat een geweldig uitzicht van de zimbabwaans kant! pa en Frank waren nat tot op hun onderbroek. Ze wilden geen regenjas aan.

We hebben geluncht in het victoria hotel. Heerlijk!

Om 3 uur werdn we weer opgepikt om terug te gaan naar ons hotel.

We hebben gebraaid en een vuurtje gestookt. ook in onze mond want de chiliworst was ietsje te heet!

Morgen vertrekken we naar nata. We weten niet wanneer we weer iets kunnen laten horen.

Groetjes van ons allemaal!

1. Wtwj:
    27 maart 2012
    Begin wel een beetje jaloers te worden.... En niet alleen om de prachtige natuur. Ook om al dat eten! X
  2. Chakke:
    28 maart 2012
    Ik denk dat wij de bbq ook maar aan gaan slingeren, mijn braadbehoeften worden geprikkeld.....hahaha
  3. Dagmar:
    29 maart 2012
    lieve allemaal,
    Wat geniet ik weer van al die verhalen van jullie. Ik kan het bijna voor me zien. Hoogstwaarschijnlijk lezen jullie dit niet meer, maar we wensen jullie nog een onwaarschijnlijk mooie week toe! x
  4. Corrie C:
    31 maart 2012
    Hoi, wat een mooie vakantie hebben jullie zo te lezen. Geniet nog van de laatste dagen. Groetjes uit Willemstad
  5. Hilbert:
    1 april 2012
    Heeey lieve broer en schoonzus!

Zo te zien hebben jullie lekker weer en mooi landschap! :)
    Nog een week en dan zijn jullie weer in Nederland.
    Nog een fijne week! xD

Groetjes Hilbert