Startproblemen?

5 maart 2012 - Amsterdam, Nederland

Afgelopen zaterdag kwam er een bericht of wij een dag later wilde vertrekken dus ipv 11 maart de 12e. Nee dus geen trek in. Frank gebeld maar de reden konden ze pas maandag geven. Vlug overleggen natuurlijk wat moeten we doen. Later vertrekken was geen optie omdat de eerste afspraken al waren gemaakt, zolas de lodge en het beroemde restaurant Joeys Beerhouse. Eerder vertrekken dan maar? Dat zou eventueel wel kunnen maar de kosten moet dan de vliegmaatschappij maar betalen. Maar goed afgewacht tot maandag en toen bleek dat het probleem in de aansluiting zat van Johannesburg naar Windhoek. Nu, dan maar 2 uurtjes langer op Johannesburg doorbrengen. Is wellicht niet helemaal zo lekker na een lange nacht waarin van slapen niet zoveel komt, maar ja het kan niet anders.

Het weer lijkt goed zo tussen de 27 en 30 graden en de regentijd lijkt voorbij te zijn. We wachten nu nog op de laatste berichten over de toestand van de wegen, natuurlijk vooral in Botswana.

Rugzakken en de meeste artikelen liggen klaar. Nog een paar daagjes werken en dan het grote avontuur tegemoet.

W & A

1. Wtwj:
    5 maart 2012
    Oh wat is het spannend allemaal! We gaan jullie alle 4 missen! Maar wat zal het een avontuur zijn! Daar moet je elke dag weer van genieten! Liefs, wim en tamara
  2. tante Corry Schreuders:
    6 maart 2012
    Allemaal een goede reis gewenst en een behouden thuiskomst.
  3. Maaike & Jaap:
    6 maart 2012
    Toen wij in 2006 naar Florida gingen, bleek op Schiphol dat er een beperking was op het aantal mensen dat met de vlucht meekon. Overboekt. We kregen een kapitaal aangeboden om een omweg te maken en pas een dag later aan te komen. Ik wilde niet. Later drong tot me door dat de aangeboden 600 dollar compensatie per persoon was geweest. Stom! Maar ja, je wilt niet. Je rekent op je vakantie en daar mag men niet aan tornen.
    Inderdaad, om met Tamara te spreken: Oh wat is het spannend allemaal!
  4. Miep:
    6 maart 2012
    Een hele goede reis alvast, pas goed op je schoonouders he, en geniet er maar van. We zijn nu al benieuwd naar de foto's, of misschien wordt het wel een film deze keer.
  5. Hans:
    7 maart 2012
    Ik ga jullie volgen! Hou contact ;)
  6. Aart en Marleen:
    14 maart 2012
    En, hoe hebben jullie het?? Ben zo benieuwd!! Maar jullie genieten vast volop! Kijk al uit naar jullie eerste berichtje.
    Groetjes vanuit Brabant!
  7. Frank:
    15 maart 2012
    Even een korte reactie. Hebben nog geen andere internetmogelijkheid gehad. We zitten nu in waterberg te genieten van de rust en vogels. Gisteren dune45 beklommen en genoten van de sossesvlei. Weer is opgeknapt van bewolkt met regen naar strakblauw met 27gr. Morgenochtend gamedrive op het plateau. W&A genieten volop van de uitzichten en de rust. Groetjes van ons en tot later.
  8. Frank:
    15 maart 2012
  9. Fam. Nieuwstraten:
    18 maart 2012
    Geniet ervan en wij genieten van Maartje.
    Groetjes vanuit het altijd mooie en avontuurlijke Klundert
  10. jolanda:
    19 maart 2012
    dacht eens kijken hoe de reizigers het hebben
    maar nog geen verhalen en foto's
    Vast te druk met genieten haha
    of nog steeds geen internet verbinding.

Geniet maar verder we horen of lezen het later wel
    groet,
    jolanda