shoppen

22 februari 2012

Wij vrouwen vinden altijd wel een reden om te shoppen. Nu wij over 3 weken op pad gaan naar een zomersoord is dat een goede reden om nog wat kleren te kopen.

Ma was ook vrij, dus samen even naar Roosendaal gereden. Ik had nog een rokje nodig en wat basisshirts.  Tja je hebt wat nodig voor zo'n reis. Samen lekker even gekeuveld en daarna lunchen bij de hema.

De tijd vliegt voorbij, maar de spanning en zin wordt zo groot dat we van mij morgen al mogen vertrekken. Helaas moeten we dus nog even wachten. Eigenlijk is dat maar goed ook.

Ik weet niet hoe andere vrouwen het doen wanneer ze op reis gaan, maar ik zit zo in elkaar.

Heel mijn huis moet van boven tot onder gepoetst zijn. De badkamer, de wc, de keuken enz.  Alle was moet weggewerkt zijn. Het bed moet verschoond worden. Het konijnenhok moet helemaal verschoond worden. Ik heb dus nog veel te doen. De tassen moeten natuurlijk ook nog ingepakt worden. Eigenlijk is op reis gaan erg vermoeiend.

Overigens ziet Frank dit niet. We stonden afgelopen week op een avond onder de douche. Ik zei tegen Frank, dat hij de vrijdag voordat we op vakantie gaan wel vrij moest nemen. Aangezien ik wel wat hulp nodig heb, omdat ik niet van plan was alles alleen te doen. Frank zei: Dat doe je toch altijd en je bent er goed in! Nou daar sta je dan.

Maar ja, nu dus nog even tijd om te shoppen. We zijn goed geslaagd en hebben ook alvast wat puzzelboekjes gekocht om de tijd in het vliegtuig door te komen.

Ook aan de mannen werd gedacht, want op de terugweg nog even een paar kratten bier gekocht bij Dirk.

En zo is er al weer bijna een dag voorbij! Aftellen!