En verder..

15 oktober 2009

Tja bij ons (D&F) kriebelde een lange vakantie al sinds we in 2005 terug kwamen. Dus 3 weken was eigenlijk tekort. Ik (Frank) had al op het werk polshoogte genomen over de tijd die ik vrij kon krijgen. Er bleek nog ruimte te zijn voor nog 5-6 weken. Tja dan nog maar eens zoeken op internet en samen overleggen. We hadden een aantal opties; Zambia, Kenia, Uganda, Tanzania, Botswana en Malawi. De keuze was heel moeilijk. Prijstechnisch viel Zambia al gauw af. (tourisme is nog in ontwikkeling) Dan maar eens zoeken. Ik kwam al snel een adventure trail tegen in Botswana die gegarandeerd vanaf 2 personen vertrok. Dit leek ons wel iets!!! Maar tussen deze reis (20 dagen) en onze reis door Namibië zaten 7-10 dagen. Wat dan te doen in de tussenliggende tijd?? Na overleg met de reisagent van Tongasabi (hiermee gaan we op reis naar Botswana en Zuid Afrika) kon de gehele reisplanning van Tongasabi voor 2010 nog aangepast worden en heeft hij alle data op elkaar aan laten sluiten!!! Wij waren stik gelukkig, want alles was nu geregeld! 6 April start het vliegtuig vanaf Dusseldop en 29 Mei gaan we weer terug vanuit Livingstone.