Aftellen

15 oktober 2009

Aftellen! Dat is wat we doen. Niet alleen voor het afronden van de verbouwing maar meer voor het vertrek naar AFRIKA. Op het werk ben ik al een aantal keer voor gek verklaard dat ik op Kampeervakantie ga. Dit staat bij sommige collega's gelijk aan echtscheiding :) En dan nog maar niet te spreken van het ongedierte als slangen, schorpioenen en spinnen. Nee wij hebben er heel veel zin in!! We hebben pas wandelschoenen gekocht en deze gleijk aan een Eifeltest onderworpen. Kunnen we er alvast inkomen. Ook moeten we eens gaan kijken naar inentingen en malaria tabletten. Vooral die tabletten zal voor mij een moeilijke keus worden. Met name diegene die Lariam heet heeft rare bijwerkingen die toch wel uitdagend zijn....ik spreek uit ervaring!! (als je middenin de serengeti een herder met geiten en lammetjes in het holst van de nacht voorbij ziet komen ben je denk ik toch ver heen..) Maar het aftellen is begonnen en binnenkort meer. Ik ben trouwens met de kaart aan het experimenteren. Dit is nog niet naar mijn zin. Als iemand ideen heeft over deze of een andere kaart hoor ik dat graag!!