start van het idee

23 september 2009

Hallo iedereen,

Als je een blog start doe je dat met een reden. Zo wij dus ook. Eind 2004 zijn we voor iets meer dan 6 weken door Afrika getrokken. We hebben sinds die tiojd geen week overgeslagen zonder met weemoed terug te denken aan deze gave mooie periode. We hebben daar veel mensen leren kennen . Een aantal van deze behoren nog steeds tot onze vriendengroep, waarmee we nog steeds een paar keer per jaar vaak tot in de late uurtje naborrelen. Eind 2008 begon het echt serieus te kriebelen, wat zou het toch gaaf zijn om weer een lange reis te maken... Na gespeurd te hebben hadden wij het idee om in Namibië een 4x4 te huren en er op uit te trekken. Maar in zo'n auto passen er vier, wat zou het leuk zijn als Dagmar (vriendin van de eerste reis en Richard) met ons mee wilden... In November 2008 hadden we afgesproken en kwam dit ter sprake. En geloof het of niet zij kwamen met hetzelfde idee :), tja toen was het zo beklonken.

Zo weer eens een gaatje gevonden om ons blog aan te vullen. Tja dat valt niet mee om allemaal tijdens de verbouwing van ons huis dit soort dingen te doen.

Inmiddels was het december geworden en Richard had op cursus iemand ontmoet die reizen organiseerd met een jeep in Namibië, tja dat was heel makkelijk. We hebben gelijk een afspraak gemaakt en onze wensen kenbaar gemaakt.  Binnen een aantal weken was het geregeld. De reis met ons vieren was geboekt. 24 dagen Namibië met een jeep door Etosha, Sossusvlei, Namib desert, Caprivi enz Kunnen gewoon niet wachten. In ons fotoalbum een foto van de Jeep.

1. jolanda:
    26 september 2009
    He Frankie,
    Je blog staat intussen bij mijn favorieten.
    Hoop er vaak en veel op te kijken naar foto's en verhalen.
    Je had eigenlijk ook best een blog van je verbouwing bij kunnen houden, tekst en stof ( haha ) genoeg.......
    Jolanda