2010

2 januari 2010

Eindelijk is het zover! 2010 is gearriveerd. Iedereen natuurlijk de beste wensen namens ons voor het komende jaar! Voor ons gaat het aftellennu echt beginnen, nog maar 14 weken, en nog zoveel te regelen! Injecties, pillen en helaas nog een termijn betalen aan de reisorganisatie! BTW op http://www.tongasabi.nl kun je het een en ander over onze reizen lezen. kijk dan naar de Botwana adventure reis en de 13 daagse reis door Zuis-Afrika. Ook de apparatuur die mee moet, ben ik druk aan het checken en daar waar nodig is updaten. Zeker de fotoapparatuur en benodigde geheugenkaarten. Ik ga waarschijnlijk, dit is voor de geleerden onder ons, in RAW-formaat fotograferen. Dit is de hoogste kwaliteit zodat je eventueel nog wat kan bewerken. Dat betekend wel per foto 12mb geheugen. we zijn 53 dagen weg en denken ongeveer 50 foto's per dag te maken. dat betekend 32gb minimaal aan kaarten! Heb gelukkig al veel kaarten verzameld. Ook de kledingkast moet nog eens grondig worden nagekeken. met een verwacht gemiddelde temperatuur van 25gr C moeten de korte broeken en hempjes dringend aangevuld worden, (wat toch een vervelende temperatuur!!) Al met al genoeg te doen.

We hebben ook de reislijst compleet gemaakt!