spuiten en slikken

1 februari 2010

Tja... als je ver weg wilt zal je ook moeten nagaan of er geen rare ziektes heersen, ofdat je deze kunt oplopen. Voor onze eerste reis hebben we al enkele injecties gehad. Daarbij aangevuld met malariatabletten en we konden op reis. Deze keer hebben we ons bij http://www.meditel.nl aangmeld. Hier krijgen we woensdag uitleg en advies voor de komende reis. We denken en hopen dat we alleen met malariatabletten al op reis kunnen. We hebben al behoorlijk wat spuitjes gehaald. Ik, Frank moet me anders alvast ziek melden voor volgende week want om de een of andere reden reageer ik op alles wat geinjecteerd wordt heftig. Laatste keer ook, gevraagd wat de bijwerkingen na het krijgen van de spuiten zijn, ach misschien een dagje een grieperig gevoel. Nou bij mij dus 3 dagen ziek en labiel! Maar ja dat ben ik wel vaker volgens sommige onder ons ;). Nou woensdag is het zover. dan moeten we om 13.00uur ons melden in Ridderkerk. We zien wel. Ik ga denk voor Lariam. En dan met name voor de bijwerkingen! Is weer lang geleden. TBC