Vliegen in Afrika

28 april 2010 - Windhoek, Namibië

Een belevenis op zich. Om 19.00uur zou ons vliegtuig vertrekken naar Johannesburg. 's middags voordat we de vele berichten typten kregen we een sms uit nederland van Tongasabi dat we een uur eerder weg moesten. Nou geen probleem. Taxi geinformeerd en om 15.00 waren we al onderweg naar het vliegveld ong 50km buiten Windhoek. Daar aangekomen wat rondgekeken maar onze vlucht stond gewoon om 19u gepland. Dus in de rij bij South Africa Airlines. Daar een tijdje gewacht maar niemand te zien. Na een klein uurtje kwam een mevrouw vragen of we wilden vliegen met SA. Tuurlijk waarom anders staan we hier!! Ohw zei ze dat gaat niet want de vlucht is gecanceld!! Je moet maar naar een kantoor gaan voor een omboeking naar Air Namibia. Overal geinformeerd en uiteindelijk doorgestuurd naar een balie waar ze van niets wisten! Dan krijg je het toch even benauwd!! Maar al gauw kwam er een manager helpen en werden we alsnog omgeboekt en vlogen we gewoon om 18.30uur naar Johannesburg. Weer iets op het lijstje van rare gebeurtenissen!