Afscheid

28 april 2010 - Windhoek, Namibië

Na Waterberg en onze dromen over grote hoorns, hebben we voor het laatst onze auto ingpakt. Vandaag opweg via Okahandja naar Windhoek. In Okahandja hebben we op een grote craft market divers houtsnijwerk gekocht. Wat is dit toch verslavend om tekopen. Wat mooi!! Daarna onze auto laten wassen voor 6 euries. De local stond verbaasd wat er allemaal af kwam qua modder en gravel. Hij was gewoon weer wit!! In Windhoek aangkomen hebben we de auto ingeleverd met een aantal kanttekeningen en verbetervoorstellen. Dit werd positief ontvangen door de manager! Doordat we wat problemen hadden gehad met de inboedel van de jeep kregen we 500dollar (50euro) om 's avonds uit te gaan eten. Echt goede service dus!! Caprivi Car rental heeft een mooi hotel geboekt in klein-Windhoek vanwaar we 's avonds met de taxi naar Joes Beerhouse zijn gaan eten. Dit bleek een van de duurste restaurants van de omgeving te zijn. Ofwel 100 euro voor 3 gangen met 4 personen....:) Bierpullen van minimaal een 1/2 liter een gemsbokbiefstuk van 400gram wat smolt op de tong wat wil je nog meer als laatste maaltijd met z'n vieren. Want tja morgenochtend om 5.45uur gaan Dagmar en Richard weer naar huis! Ons voorgevoel voor de andere ochtend bleek dan ook gegrond want het was een vrij moeilijk afscheid! Voor beid stellen. Wat hebben we een fantastische trip gehad met veel hoogtepunten. We zullen er na de reis nog lang over dromen en spreken. Dagmar en Richard, vanuit Windhoek nogmaals bedankt voor deze geweldige ervaring die we samen mochten hebben!

Debora en ik hebben zoals je inmiddels kunt lezen onze site bijgewerkt. Vanmiddag vertrekt ons vliegtuig naar Johannesberg voor onze 12 daagse trip door oostelijk Zuid-Afrika. Wanneer er weer gelegeheid is houden we jullie uiteraard op de hoogte!!

1. Tante El:
    Hoi Frank en Debora

Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat een ervaringen voor jullie allemaal.
    Dat met de auto was wel heftig, hoop dat het jullie niet te veel heeft gekost.
    Geniet van jullie laatste trip door oostelijk Zuid-Afrika en tot de volgende mail. Groetjes van ons allemaal.
  2. Martine:
    Hee Frank en Debora,

super gaaf om jullie verhalen te lezen! Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd!
    Geniet ervan in Zuid-Afrika!

Groetjes martine
  3. Opa en Oma Afrika!!:
    Hallo kids

Leuk om jullie zo goed te kunnen horen,net of je naast me staat.
    Wij hebben jullie site weer gelezen hartstikke leuk,
    blij dat jullie er zo goed van af gekomen zijn.
    Nog veel plezier geniet er nog maar goed van.
    We zijn wel erg benieuwd naar de foto,s. dikke kus
    w.a.r.m.
  4. Edward:
    30 april 2010
    Lieve buurtjes,

wat een belevenissen weer!
    De dierentuinkaartjes zijn geboekt en betaald voor vrijdag 4 juni, maar daar vinden jullie nu vast niks meer aan...!
    Geniet nog van het vervolg van jullie reis.

Liefs van Edward & Bianca en de meiden