Vakantiegevoel

2 april 2010

Tis zover. Eindelijk waar we zolang naar uit gekeken hebben is gebeurt!! We hebben beide vakantie!! Debora had eerder deze week al vrij en kon zodoende het huis poetsen en de tassen/spullen in pakken. :) Ik (Frank) heb vandaag al mijn werkzaamheden overgedragen en hoop dat wanneer ik terugkom alles goed is gegaan! Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in. Het was gisteren nog even stressen of al mijn geheugenkaarten te krijgen nadat een grote firma in Nederland ze na 1,5 week niet kon uitleveren maar dit is toch goed gekomen. We kunnen nu ruim 7000 foto's maken en voor 80gb aan film filmen (ong. 8 uur) dus dat komt helemaal goed!! De accu's zijn allemaal opgeladen, de mp3 speler reeds halfvol en de laatste dagen kunnen van ons gestolen worden!! We willen WEGGG!!! Maar eerst nog wat bezoeken aan oma's en familie.

Prettige paasdagen en waarschijnlijk het volgend bericht uit Windhoek!!

Frank en Debora.

Jolanda
  2. Bram en Janine:
    3 april 2010
    Ha broeder en zuster!
    Nog een paar nachtjes....en dan!!!
    We hopen dat julli een mooie reis gaan beleven!~

LIEFSSSSSSSSS Bram en Janine
  3. mike:
    3 april 2010
    Frank en Debora namens mij en Erna een geweldige vakantie toegewenst.Frank ik heb je gezegd niet meer aan de zaak denken! En natuurlijk gaat het goed!
    Wij zitten te wachten op de foto's van het wild.
    Een goede reis toegewenst.

Groetes Mike&Erna
  4. Tante El:
    5 april 2010
    Hele fijne vakantie en ik zal jullie volgen.
    Ben benieuwd naar alle jullie verhalen.

Groetjes van iedereen
    noordink family
  5. joriek:
    6 april 2010
    Hey frank en Debora,

Omdat jullie nu aan het reizen zijn goeie vlucht gehad? Ik hoop het wel voor jullie!!

Een hele goeie en gezegende tijd in het prachtige land geniet ervan!

liefs joriek
  6. frits:
    7 april 2010
    Beste Richard, Dagmar, Frank en Debora. Van Richard begrepen dat jullie geland zijn om ca 8 uur locale tijd.
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen en eventuele fotos
    Verdere goede reis

Gerda en Frits
  7. andre-marijke:
    8 april 2010
    met 4 personen een mooie vakantie de vlucht was goed en het vertrek ook dus maak er wat van het gaat lukken.
  8. Peter:
    8 april 2010
    hoi Frank en Deborah , alles gaat goed met jullie mag ik hopen. Met mij wel in ieder geval, ben vandaag voor de medische keuring geweest en ik heb nog de conditie van een jonge god. Ik zit al te smachten op het moment dat jullie terug zijn want ik heb me toch een dorst( het witbier is op). Groeten en nog heel veel genieten daar in afrika namens ons 3.
  9. frits:
    9 april 2010
    Gisteren hebben we een kort telefoontje gekregen van Richard en Dagmar. Op de achtergrond hoorde ik Frank en Debora. Alles gaat goed en het is er erg mooi.Zodra de mogelijkheid zich voordoet zal er een blogbericht volgen.
    Een ding wil ik kwijt: er zit goed nieuws in de lucht en dat zal er wel uitkomen in de eerst volgende dagen!

Gerda en Frits
  10. Frank^2:
    9 april 2010
    Tuscons, lang leve de vakantie, veel plezier daar en neem wat zon mee terug svp.

groeten uit het altijd zregenachtige hil

Frank^2 en Marieke
  11. jannie schreuders:
    10 april 2010
    Wat geeft het een goed gevoel via de computer met jullie te kunnen communiseren. Zeker met jou Frenkie boy (troetelnaampje) Debora geniet ze.
    Richard de stap is dus echt gezet naar je toekomstige
    vrouw Dagmar. Gefeliciteerd!
    Wat denk je Frank m,n moeder weer. Ik moet toch wat verzinnen... Groetjes
  12. andre-marijke:
    11 april 2010
    Dagmar ik wist het en heb het netjes niet doorvertelt voorje moeder was het een grote verrassing Ik zij niet voor niets je komt anders terug dan dat je weggiaatFrank Debora Richard en dagmar maak er veel moois van groetjes