audi camp

21 maart 2012

Vanacht heerlijk geslapen in luxe tenten met vaste bedden. Heerlijk! Nu lekker ontbijten in het restaurant. Rond 8u gaan we op weg naar moremi. We zullen voor de ongelovigen onder ons foto's maken van een olifant en op deze site plaatsen. Ga nu verder met koffie drinken. Tot over een paar dagen.
@martine veel plezier met je open dag
@ collega's groeten en we denken nog lange niet aan werken
@ sporters na de vakantie hebben sommige extra training nodig

1. Mija:
    21 maart 2012
    Hoi Vakantiegangers, Heel erg leuk en mooi om jullie ervaringen te lezen. Adri, jouw benen zullen nu al wat minder wit zijn vermoed ik. Wat zijn woestijnen toch ook op een bepaalde manier mooi met die strak blauwe lucht er boven. Dank jullie wel voor het beschrijven van alles wat jullie zien.Is ook voor jullie een mooie herinnering als jullie weer terug zijn in Nederland. Genieten jullie nog maar van jullie vakantie en ik wacht jullie verdere avonturen af. Lieve Groeten van Mija(ook van Ank)
  2. Hans:
    21 maart 2012
    We zijn benieuwd Frank! Hou ons op de hoogte van de track conditions in Moremi en op weg naar Savuti!

Gr. Hans
  3. Corrie Alblas:
    21 maart 2012
    Vakantiegangers ,wat schitterend,wat een belevenis,wat moedig Adrie om boven op de auto te slapen geweldig om nooit te vergeten.Genieten jullie nog maar verder,een hartelijke groet van Henk en Corrie
  4. Maaike & Jaap:
    21 maart 2012
    Ondanks alle beschrijvingen kan ik me nauwelijks voorstellen wat jullie zien en beleven. In Nederland is iedereen diep in het werk en overige dagelijkse perikelen begraven. Gelukkig komen de eerste lentestralen en gloort Pasen in de verte. Sinds kort rijden we weer met licht naar het werk. We snakken naar de zon die jullie misschien teveel hebben. Geniet maar lekker verder van al het onvergetelijke om jullie heen.
    Groetjes vanuit Numansdorp.
  5. Fam Looij:
    24 maart 2012
    Hey lieve buurtjes en ouders,

Wat goed om te lezen dat jullie het weer super naar jullie zin hebben! We hadden ook niet anders verwacht! Ook wij genieten hier van een voorzichtig zonnetje. De lente is aangebroken. Geniet van de prachtige reis.

Groetjes en een kus van Linde!
  6. joriek:
    25 maart 2012
    Hey vakantiegangers,

zo te lezen zijn jullie lekker aan het genieten van de prachtige natuur en de mooie beesten behalve de muggen ;-(.
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier, en zijn stiekem wel een beetje jaloers..

groetjes!