Inpakken en bijna wegwezen

20 februari 2012 - Klundert, Nederland

Nog minder dan 3 weekjes. Dan gaat het gebeuren. Wat hebben we er zin in. De laatste berichten over Moremi en Savuti moeten nog binnen komen (weer en nattigheid) voor dat het definitieve schema vastgelegd kan worden. Maar het ziet er goed uit. De spulletjes zijn al weer van zolder gehaald, uitgestald op een slaapkamer, diverse lijstje zijn gemaakt om af te kunnen vinken en als het goed is zijn de laatste spuitjes gehaald.

Ook de apparatuur is grondig nagegeken en schoongemaakt. Hier kun je ook al aardig wat tassen mee vullen, lenzen, camera's statief filters enz.. Deze week nog even naar de Bever om een drinkfles te ruilen. Deze is helaas kapot gegaan. Gelukkig levenslange garantie:)! Ook nog even kijken voor een shirtje of andere kleine zaken die nog van pas komen.

Schoonvader (Wim) heeft zijn militaire schepje opgeduikeld om mee te nemen. Makkelijk inklapbaar en we hebben gelijk iemand om de auto uit te graven. Ook de paspoorten zijn binnen.

Zo nog 3 weekjes afbouwen op het werk en we kunnen.

De reizigers.

1. Wtwj:
    20 februari 2012
    Hoi lieve mensen! Bijna! Nog ff hard er tegen aan... En dan eindelijk weer naar dat mooie land maar nu met z'n 4en. Bewerk plezier nog met de voorbereidingen! X wim en tamara
  2. janneke v. bezooijen:
    20 februari 2012
    nog even volhouden, lieve mensen.
    Wij wensen jullie nog sterkte voor de laatste lootjes. Gods zegen voor de voorbereidingen. Neem Hem mee op jullie reis, Hij alleen waakt over jullie.
    Een hele goede reis en een super fijne vakantie.
    Liefs Janneke en Arie
  3. jannie schreuders:
    21 februari 2012
    Jullie zien er naar uit om weer het prachtige ccontnent Afrika te willen bewonderen.
    Maar dat is op zich niet zo erg... Hoe denk je over die prachtige vogels die we moeten onderhouden. Ik moet er niet aan denken! Maar goed Frankie boy dat hebben wij er allemaal voor over. Heel. heel veel plezier met z'n 4en. Je weet dat de schepping geweldig is en dat je over enkele weken enorm mag gaan genieten. Gods onmisbare Zegen tijdens de reis! Doe geen rare sprongen. Je lief hebbende moeder.
  4. Daddy:
    21 februari 2012
    Lieve kinderen en uiteraard ook Wim en Adrie. De vakantie nadert snel en de tijd is zo voorbij. De voorbereidingen gaan gestaag door en de kriebels in de buik gaan komen. Wat staat jullie te wachten in het mooie Afrika. Wij en jullie weten het niet, laat je dus verrassen. Denk aan de Schepping van jullie Vader. Hij gaat mee op reis en zal over jullie waken. Dank Hem in alles en een Gezegende tijd van voorbereiding toegewenst.
  5. Maaike & Jaap:
    21 februari 2012
    "We hebben gelijk iemand om de auto uit te graven".
    Als ik me niet vergis, is dit gewoon serieus bedoeld.
    Of -op z'n minst- een realistische vooruitblik.
    In elk geval gaan wij in juni naar twee erg veilige huisjes in Frankrijk. We hoeven maar 300 meter omhoog, en dat kan gewoon met een Mitsubishi Colt.
    Veel plezier bij de nijlpaarden!