kasane

27 maart 2012 - Kasane, Botswana

We zijn gisteren dus aangekomen in Kasane. Hier kamperen we op de chobe river lodge. We hebben gisteren weer vanalles geregeld voor de komende nachten en de komende dagen. We hadden voor vandaag een trip geboekt naar de victoria falls en voor gister een boottocht over de chobe.

De boottocht was geweldig. We kwamen bij de boot bleek de boot alleen voor ons te zijn. Er stonden 4 rieten stoelen en 2 tafels. Super! We zagen 2 olifanten in het water van een rietbed eten. Hippos die dreigend naar de boot toe kwamen. Veel vogels waaronder de visarend. De gids was erg goed en wist ons veel te vertellen. Hij vroeg ons wat we wilden zien. Ma wilde graag een grote varaan zien en pa een grote krokodil. We werden op onze wenken bediend want we hebben beide gezien! De gids ontdekte dat frank vogels geweldig vond en de Gids ook. Dus hij stopte bij ieder vogeltje. Helaas hadden we wat problemen met de motor dus daarna kwamen we elke keer weer moeilijk op gang. De zonsondergang was schitterend. We waren de laatste op het water. het was echt waar voor ons geld.

Het buffet was ontzettend goed. We hebben kudu gegeten en wrattenzwijn. Ma en Debora hebben genoten van het toetjes buffet. frank en pa een Irish coffee.

Daarna bijtijds naar bed want morgen gaan we naar de Vic. Falls.

1. janneke v. bezooijen:
    27 maart 2012
    wat geweldig, ik heb even meegevaren(in gedachten natuurlijk). Fijn dat jullie zo genieten.
    Groeten aan allemaal. janneke