Weer een paar daagjes verder

7 mei 2010 - Imfolozi Game Reserve, Zuid-Afrika

Zo daar zijn we weer. Laatste dag in Kruger hebben we lekker gewandeld onder begeleiding van twee ranger met bewapening. Prachtig om zo rond te lopen. We hebben 2 witte neushoorns gezien, 1 op ongeveer 30-40m en 1 op 10m. Echt supergaaf. Ook hebben we sporen gevonden van 2 mannetjes leeuwen. Gelukkig waren deze 1-2dagen oud. Afgelopen 2 dagen lekker gerelaxed aan de kust vlakbij st Lucia. Heerlijk!! Alleen de weg er naar toe was slecht begaanbaar. We hadden een huisje aan de zee. Gisteren lekker tegen de golven in gebeukt. De indische oceaan is qua temperatuur heerlijk. Ik schat zo'n 20 graden. Ook lekker hoge golven. Debora en ik hebben ons prima vermaakt. Samen met Andy hebben we twee dagen gebraaid!! Lekker zelf gemarineerd vlees en salades. Net zijn we aangekomen in HLuhluwe-Imfolozi NP. We hopen hier nog even te kunnen wandelen. Morgen schrijven we de rest.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. joriek:
    Hey afrikanen,

Wat een geweildige dagen in Kruger hebben jullie beleefd! Echt gaaf om zo jullie te volgen!

Heel veel plezier nog, het ga jullie goed, geniet!

gr. joriek
  2. Peter Wijnings:
    Hallo luitjes
    Wat leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te bekijken.
    Wat een prachtig land moet dat zijn.
    Ik ben heel benieuuwd naar al jullie verhalen
    Geniet nog maar volop maar dat zal best wel lukken.
    Groetjes Peter Wijnings
  3. Opa en Oma Afrika!!:
    7 mei 2010
    Het lijkt allemaal op 1 groot Blijdorp toch?? Maar het lijkt mij ook spannend om zo dicht bij deze dieren te zijn in hun natuur. Het is natuurlijk wel zo dat Frank niet zo erg goed is in het schatten van afstanden!!!!!!
    Veel plezier noch en het ga jullie goed.

Pa en Ma uit de Eikenlaan
  4. Dagmar:
    11 mei 2010
    Oef! indruk na indruk,wat een belefenissen alweer!even lekker verwerken aan de indische oceaan en eruit laten beuken door de golven. Ondertussen zijn jullie alweer een end verder en vast en zeker aan het genieten.
    We hebben van het weekend lekker met de hele familie en schoonfamilie gebraaid, met een kippetje en spareribs, en een zak marshmellows, het gevoel kwam weer helemaal terug en het was bovenal een lekkere relaxte weekend/verjaardag!
    Frank ik doe deze week je kaarten op de bus, ik heb namelijk al wat foto's van je gejat.
    dikke kus!
  5. andre-marijke:
    12 mei 2010
    zo is dus mijn dochter eerst kijken wat ze nog mist dan genieten van al jullie nieuwe belevenissen en dan: zij en wij gunnen jullie van harte nog een hele mooie tijd in afrika marijke andre