Chobe 2

26 maart 2012 - Ihaha Camp, Botswana

Chobe 2. Ja we zijn deze reis nogmaals op een nieuwe locatie geweest (voor Frank en Debora dan). Ihaha campsite. Wat was dat een ervaring. De heenreis verliep beter dan gedacht omdat de weg van Karikau naar kasane geasfalteerd is. Het eerste stuk was los zand, dat hield wel erg op maar daarna konden we weer even gas geven en normaal in je stoel zitten. We waren redelijk geshaked. Aangekomen bij de sedudu gate ingeschreven en door (30km) naar de camping. Het was rond half drie en we kregen een van de mooiste tochten voor ons. Wat een berg olifanten (honderden) buffels (honderden) impala's (duizenden) Kudu (tientallen). Alles ging richtind de rivier om te drinken. Wat was dat mooi!! Wim en Adri wisten niet wat ze zagen. Ook wij (frank en Debora) genoten van het uitzicht en het vele wild. Er zijn vele foto's en filmpjes gemaakt maar deze kunnen nooit weergeven wat we gezien hebben. En dan nog vergeet ik te vermelden dat onze tocht vanochten begon met het zien van een superzeldzame roan antilope. Helaas zit mijn tijd om te internetten erop en gaan we een boottocht op de chobe maken. Daarna het buffet van de chobe river lodge plunderen! Tot later!!

1. Ria Hartog:
    26 maart 2012
    We zijn erg benieuwd naar jullie foto's en films! Wat een geweldige ervaring!

Groetjes Ria
  2. Hans:
    26 maart 2012
    Prachtige plek inderdaad. Genieten vandaag nog op de rivier en dan inderdaad het buffet :)
  3. Hans:
  4. ineke:
    26 maart 2012
    Debora, is het een idee om een "film" avond te houden voor ons arme stakkers die hard aan het zwoegen zijn en al dat moois alleen maar mogen lezen???
    Nee hoor , we zijn niet zielig, maar genieten van jullie verhalen, en zijn blij dat we er zo mee van kunnen genieten, Neem het er nog lekker van...
    groetjes Ineke
  5. Nel:
    26 maart 2012
    Wat super allemaal ben benieuwd naar de foto,s en filmpjes.liefs allemaal
  6. Aart en Marleen:
    26 maart 2012
    Leuke verhalen weer van jullie! En het klinkt allemaal zo gaaf! Hier kunnen we ondertussen ook al een tijdje genieten van het mooie weer..maar al dat wildlife wordt hier niet gespot (al heb ik van de week wel een mega spin doodgemaakt! haha)
    Veel plezier nog!
  7. Marcel Terlouw:
    26 maart 2012
    Zo te horen hebben jullie het prima naar jullie zin. Om een beetje in jullie sfeer te komen gaan we binnenkort maar naar de dierentuin! Al zullen we daar geen honderden maar hooguit tien olifanten tegenkomen. Verschil moet er zijn!! Geniet ervan en neem maar een klein bosaapje mee!!
    Ook de groeten van ma, we proberen haar op de hoogte te houden!
    gr
    Marcel
  8. Astrid en Reyer:
    27 maart 2012
    geniet van de mooie momenten daar en met elkaar
    dikke kus Assie
  9. Elly Noordink:
    27 maart 2012
    Hoi Frank, Debra, Willem en Adrie

Ben net pas op jullie site geweest, was vergeten aan te melden voor nieuwsbrief...niet zo slim, maar bij deze dus gedaan al is het wel laat :)
    Fijn dat jullie zo genieten, de verslagen zijn erg leuk om te lezen.
    Genieten jullie maar lekker,en sterkte met alle bulten :)
    Groetjes van oom Winold en Tante Elly