Ngepi

28 april 2022 - Bagani, Namibia, Namibië

Om 7 uur ging de wekker maar we waren allemaal al voor de wekker wakker. De hele nacht hoorden we hippos knorren in de rivier naast onze campingplaats. Die beesten maken echt een kabaal! We hadden met een ander stel afgesproken om zelf op game drive te gaan in het nabijgelegen wildpark bwabwata np (me hange) Een klein parkje vlakbij de grens tussen Namibië en Botswana. Wij zijn aangenaam verrast en het was zeker de moeite waard! Mooie uitzichten over het water van de rivier Kavango. Ontelbaar veel dieren! We zagen veel lechwes,zebra’s en impala’s. We zagen gieren, koedoes, onze eerste buffels, een olifant, struisvogels, giraffen, roan en sabel antilopen. wat een geweldige gamedrive! Na de drive heb ik pannenkoeken gebakken en de was met de hand gedaan. Lang leve de uitvinding van de wasmachine! Frank is met de jongens richting de bar en het zwembad vertrokken. de mannen vermaakten zich goed! S avonds lekker gebraaid en geborreld met de ‘buren’. Morgen weer verder. Een lange rit door de Caprivi naar de grens van Botswana, met als eind bestemming Kasane. Daarna wederom twee dagen heerlijk relaxen en de ‘gebruikelijke’ sunset cruise over de Chobe rivier.

1. Opa en Oma Afrika!!:
    28 april 2022
    Blijft een van de mooiste campsites in Namibie
  2. Ingrid:
    28 april 2022
    Vroeg maar dan weet je dat je inderdaad heel veel beesten kan spotten. Echt mooie foto’s weer.
  3. Dagmar:
    29 april 2022
    Wat een mooi verhaal en een verrassend nieuw park ontdekt met super veel dieren die er weer op t lijstje bij gezet kan worden😁