5 weken voor vertrek

11 maart 2022 - Klundert, Nederland

De start van ons avontuur begint nu toch wel dichtbij te komen. Nog maar 5 weken en dan is het zover. De eerste spullen zijn al klaar gelegd om in te pakken. Het goede weer van de afgelopen dagen bracht me op het idee alle slaapzakken, hoezen en handdoeken te wassen. Deze lagen namelijk al een tijdje stof te verzamelen op zolder. Wanneer je de was dan buiten kan drogen dan geeft dat toch echt een nog frisser en schoner gevoel. Heerlijk!
Opa en oma Afrika hadden ook nog wat spullen voor de jongens om te gebruiken. Altijd handig!
Een paar dagen geleden ben ik bij de huisarts geweest. Als zuster ga je graag voorbereid en met voldoende medicijnen op reis. Ik wil daar niet voor vervelende verrassingen komen te staan. Gelukkig werkte de huisarts mee, want tegenwoordig weet je niet eens meer wie je huisarts is bij ons in de praktijk. 1 kuur voor de volwassenen en 1 voor de kinderen. Ze vond het wel een rare vraag. Ze dacht dat ik dit elk jaar kwam vragen.  🧐   Zo veel geld hebben we nu ook weer niet😂.
Vandaag werd er een leuk pakketje afgeleverd van selfdrive4x4.com. Hans heeft zijn best gedaan! Onze gps is geleverd, wat handige tools, stickers voor op de auto en een paar leuke cadeautjes.
Komende week ga ik samen met de jongens al hun zomerkleren passen en uitzoeken. Ze groeien allebei als kool en ik ben bang dat alles te klein is, dat wordt dus nog samen met de jongens op pad om wat zomerkleren aan te schaffen.
Voor vertrek moet het huis ook nog helemaal aan kant zijn. Ja, ik weet het. Een rare tic en nee van wie ik dit heb dat weet ik niet. 😂  Elke week probeer ik dus iets extra’s aan te pakken, zodat alles lekker schoon is.
We tellen verder af….

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nel:
    12 maart 2022
    👍goed bezig...succes met de verdere voor bereiding...
  2. Adri en wim:
    3 april 2022
    Gaat opschieten zo leuk en spannend krijg er ook zin in als je dit hoort allemaal.
    De voorbereidingen vergen altijd veel tijd maar zijn zo leuk.
    Mooi land om naar toe te gaan, al die dieren die je zo kunt zien van dichtbij .
    Erg bijzonder zou iedereen een keer in zijn leven mee moeten kunnen maken.
    Veel plezier en ga genieten.
  3. Ingrid:
    23 april 2022
    Ik snap je tic hoor, doe ikzelf ook altijd. De laatste wasjes draaien zodat je niets meer heb als je thuis komt. Eea schoonmaken, scheelt ook weer als je thuiskomt. Heel herkenbaar😉.