Op weg naar Sesriem

16 april 2022 - Hardap, Namibië

De jongens hadden heerlijk geslapen. Papa waarom maak je me zo vroeg wakker vroeg Tijs om 8 uur? Na een ontbijtje in de lodge laadden we onze spullen in de auto en gingen we op zoek naar een Spar. Dankzij onze gps waren we binnen 10 min bij een enorme spar. Voor heel veel geld hadden we een kar vol boodschappen. Gelukkig kun je het bedrag nog delen door 15. Dat scheelt een hoop! Nu kunnen we dan eindelijk echt op pad!
De jongens zagen al snel een groep bavianen. Super enthousiast stuiterden ze in de jeep.
bij de verandering van asfalt naar een normale gravel weg waren de jongens helemaal verbaasd. Gaan we hierop rijden? De gramsbergpas had een zeer slecht wegdek hierdoor lag ons reis tempo wat lager dan we dachten. We genoten van alle mooie vergezichten! Al was de pas wel heel spannend om te rijden!
We hebben vandaag een kudde springbokken gezien, een paar spiesbokken, gieren, wrattenzwijnen enz!

we kwamen laat aan op de campsite. De jongens doken gelijk in het zwembad. Ze moeten nog wel even wennen. Vooral die enorme insecten!!
Na onze eerste keer braaien was het tijd om voor de eerste keer op onze jeep te gaan slapen. Best een beetje spannend voor de jongens, dus papa en mama slapen gescheiden vannacht😂. Welterusten

1. Wtwj:
    16 april 2022
    Wow! Belevenissen teveel om op te noemen straks. Geniet ervan!
  2. Marcel Terlouw:
    16 april 2022
    Geniet ervan, wees voorzichtig en heel weer terug
  3. Opa en Oma Afrika!!:
    17 april 2022
    Laat ze maar lekker van die duinen afstuiteren!!!
  4. Ingrid:
    23 april 2022
    Kan ik me wel voorstellen hoor. Eerste keer slapen op de jeep is wel heel erg spannend. Fijn dat papa en mama dan besluiten om gescheiden te slapen.