Discovery b en b in Maun

4 mei 2022 - Maun, Botswana

We werden vol goede zorgen ontvangen bij discovery. Het is zo fijn om op een heerlijk bed te kunnen slapen. De jongens hebben een geweldig stapelbed. Het is een soort hut doordat ze hun eigen klamboe hebben. Ze wilden het bed al mee naar huis nemen. De jongens vermaken zich zo goed met z’n tweeën. Frank heeft nog wat dingen geregeld in Maun. Ze hebben nog een duik genomen in het zwembadje, maar het was een beetje fris. Brrr
De coffeeshop is hier favoriet, want frank lust graag een kopje koffie en de mannen kunnen er zelfs een milkshake bestellen. Wat een verwennerij! Ik ben nog bij de huisarts geweest voor controle. Dat was ook een hele belevenis. Tja de naam van dueren den hollander komt hier niet zo vaak voor. Er is niets ernstigs, maar ik moet veel rusten en wat tabletjes slikken. Gelukkig word ik goed verzorgd door Frank en de eigenaren van de b en b. We mochten s avonds met Marije en René mee-eten. We hebben heerlijk gegeten van de rijst met hete kip en verschillende groenten. We kregen zelfs ijs met brownies toe. Heerlijk!

1. Opa en Oma Afrika!!:
    4 mei 2022
    Mooie locatie om tot rust te komen. Al deze verhalen hebben voor ons ook de ogen en deuren weer geopend. Ondanks alles proberen we te gaan plannen. We zien wel en het komt goed.
    Jullie iig een fijne (bijna ) terugreis.
  2. Ingrid:
    7 mei 2022
    Fijn dat het niet al te erg is en dat jullie/je bij Discovery B&B even de tijd krijgt om rustig aan te doen. Je moet ook nog verder, dan moet je toch wat fit zijn. Broeder Frank verzorgt je goed samen met de kleinere broeder Chris en Tijs 😷 💊 💉 .