Corona

29 maart 2022 - Eindhoven, Nederland

Corona speelde de laatste weken een grote rol in het gezin. Er werden in alle landen verschillende eisen gesteld, maar bovenaan stond een negatieve pcr test voor alle vier.  Dit leverde behoorlijk wat stress op, vooral bij mij degene die alles vooraf perfect geregeld wil hebben. 4 negatieve pcr tests en dat 3x tijdens de reis.  Dat lijkt wel op een spelletje Russisch roulette. 1 positieve test en heel je vakantie is naar de knoppen. Botswana veranderde gelukkig als eerste de regels. Geen pcr testen voor kinderen onder 12 en gevaccineerden. Jeej. Dat scheelde ons een hoop stress en 200€.
Toen kwam toch de Corona  om de hoek kijken. Chris en ik waren de pineut. Frank en Tijs hadden nergens last van, ondanks dat Chris en ik goed ons best hebben gedaan om de andere twee ook te besmetten.😜

Zuid Afrika heeft inmiddels ook haar regels aangepast en Namibië ook. De jongens moeten nu alleen nog een negatieve pcr test uitslag hebben voor Namibië.  Er blijft dus nog een beetje stress over. Duimen dus maar dat we op reis kunnen!